søndag den 30. august 2015

Strik i Todbjerg.

I går kørte jeg en tur til Todbjerg. Annette Danielsen havde stablet et vellykket arrangement på benene. Vejret var med hende. Mange strikkeglade kvinder havde fundet vej derop. Fik hilst på bloggere og bekendte bl.a. fra Webstrik. Kirken dannede en flot ramme om udstillingen, af de nye modeller i bøger af Annette og Susie Haumann. Den hemmelige udstilling rummede også spændende modeller som kommer til foråret. Forsamlingshuset rummede boder med masser af garn. Her var der også mulighed for at købe mad og drikke. Der var plads til at sidde og strikke og snakke. I Annettes have var der telt til strik og lidt mad. Her var der også salg af bøger, der sneg sig da også tre med hjem. Bare billederne i Annettes Blomsterstrik er så flotte. Lidt garn kom der også med hjem, det er til Vinkelsjalet. Hjemme lå den nye udgave af Kreativ strik i postkassen, så der er inspiration nok at tage fat på.


Fortsat god søndag.

10 kommentarer:

  1. Det lyder som om det har været en perfekt dag. Ærgeligt at det var så langt væk og jeg skulle jobbe. Men bøgerne har jeg har også fået købt og der er mange flotte modeller imellem.

    SvarSlet
  2. Det var et super godt arrangement, jeg fik også købt 3 bøger og blev fristet over evne af alle de flotte trøjer i kirken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kirken var en smuk ramme om udstillingen. Var fristet af flere bøger. Måske på Fanø?

      Slet
  3. Tror ikke vi ser skoven for bare træer, jeg kan se at rigtig mange bloggere var til stede, men jeg syntes ikke jeg mødte nogen.....
    Men det gør vi så noget ved på Fanø. Jeg bor på campingpladsen.

    Dejlige køb du fik med hjem. Kan genkende et par bøger 😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der var mange bloggere. Synes det er lidt grænseoverskridende at hive fat i folk. Dejlige bøger.

      Slet
  4. Der er da ingen tvivl om, at man skulle have været der. Lækre sager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må jo afsted til næste år. Masser af fristelser.

      Slet
  5. Lyder som en god dag, er bare lidt misundelig. God arbejdslyst

    SvarSlet