mandag den 25. august 2014

"Samlebånd" på samlebånd.



Er det jeg lige har strikket, to styk str. 4 og 6 år til Anna og Johanne. Super nemme at strikke. Jeg har strikket dem i Cottonwool fra Garnudsalg. Nu venter jeg på den kommer på lager igen, jeg har en plan om en trøje til Anton også, og Frederik måske, han er ikke så meget til striktrøjer. Nu skal "Sarafia" have lidt opmærksomhed, mon ikke det kan lykkes at få den færdig? Ellers er der flere ufoer at hive frem. Nu har jeg gået 5 km. hver dag i 16 dage, så i går rundede jeg 75 km. Jeg er lidt stolt, håber det også bliver at se på vægten. God aften.

15 kommentarer:

  1. Hvor er de altså osse rigtg fine. Dem kan du godt være stolte af... og go fornøjelse med traveriet. Vejret skulle jo arte sig lidt bedre de næste dage... tror jeg nok ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Vejret bør jo ikke være en undskyldning for ikke at gå, men indrømmet, det er da sjovere at gå i solskin :-).

      Slet
  2. De er rigtig fine :-)
    Dejligt at få bund i sin ufo bunke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Bund i bunken tror jeg aldrig jeg får, der er altid et eller andet som bliver lagt til side i kortere eller længere tid, fordi der lige er noget som er mere spændende.

      Slet
  3. De er da blevet så smukke! Og garnet er skønt at strikke i. Jeg håber da, de har bestilt rigeligt hjem, for jeg synes jeg har set mange, der sukker efter det.Jeg købte heldigvis rigeligt i juni, så jeg klarer mig lidt endnu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Troede også jeg havde bestilt nok, men nye ideer dukker op, og resterne må suppleres :-).

      Slet
  4. Det ser fint ud - med to samlebånd. Det er måske en model, jeg også skulle se på til børnebørnene. Mens jeg venter på at uld/bomuldsgarnet dukker op. Jeg fik ikke købt noget. Men kan se på anbefalingerne på bloggene, at det er værd at prøve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Den er nem at strikke. Garnet er lækkert blødt.Og så var det meget billigt. Lige godt 90 kr. for de to trøjer.

      Slet
  5. Hvor er de flotte, dem skal de nok blive glade for. Det er nogle skønne farver du har brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Er også selv godt tilfreds med dem.

      Slet
  6. Hvor er de skønne,herlige farver.

    SvarSlet
  7. Nøj hvor er de lækre, og sikke farver. Totalt hit!

    SvarSlet
  8. Tak. Håber det bliver et hit. Skal se om jeg kan få dem afleveret i dag.

    SvarSlet