fredag den 27. december 2013

Juleafslapning.


Anna og Anton.
Der slappes af. Efter vi var 12 voksne og 2 børn juleaften slappes der nu af. Juledag var vi alle til eftermiddagskaffe hos far. Til aften var børnene her til julefrokost. I går stod den på strikketøj og Matador.

Vi fik Krøniken i julegave, så den skal vi også have set. Derudover fik jeg et sæt tøj, det passer på en prik. Jeg fik bogen Strik med nordisk tradition. Der var gavekort til tøj og penge. Bogen Dominostrik var til salg på Face book så den gav jeg mig selv. Den kom med posten i dag. I dag står den på vasketøj, strikketøj og en julefrokost til aften. I dag er første dag jeg ikke har ondt i halsen siden 17. december. Lægen sagde det var en virus, den har godt nok været sej at komme over.


 Julestrikketøjet skrider godt fremad. Jeg er næsten færdig med første stykke.

 
Julemanden kom forbi juleaften. Han lignede godt nok onkel Jeppe. Her er det en grå og blæsende dag. God dag derude.
 

3 kommentarer:

  1. Det er da dejligt, dit halsonde er på retur.
    Jeg glemte da at ønske mig Krøniken, - den kunne jeg såmænd godt lige tænke mig at se....

    SvarSlet
  2. Skønt at dit halsonde er på vej retur. Sikke nogen skønne dage I har haft. Og nu er det weekend igen.

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig at du har fået krøniken, den er så god den serie.
    Godt at du er ved at være ovenpå, måske er det julemanden eller onkel Jeppe, der har sendt gode vibrationer. Godt nytår.

    SvarSlet