søndag den 30. september 2012

Energiopladning.

En fantastisk hyggelig weekend er ved at være forbi. Fredag formiddag drog min strikkeveninde og jeg mod Fredericia. På vandrehjemmet var samlet omkring 70 strikkeglade /gale damer. Faciliteterne var rigtig fine. Dejlige værelser og lokaler. God forplejning.


En herlig udsigt fra vores værelse.

 Der blev strikket og snakket. Sjovt at få sat ansigter på "venner" fra bloggen og Facebook.


Der blev indkøbt lidt garn og maskemakører. Det blå uldgarn er gevinsten fra pakkelegen. Der var mange lækre ting i pakkerne. Jeg tror ikke der var nogen som blev snydt.

Jeg har strikket på endnu et svøb, det har da givet et stykke. Endelig lykkedes det at få de faste læsere tilbage. Nu vil jeg smide benene op og, ja i tror det er løgn, strikke lidt. Tak for hyggeligt selskab.


3 kommentarer:

  1. Det lyder da som en herlig weekend i strikkeriets tegn...god aften til dig!

    SvarSlet
  2. Selv tak Ellen. Det var bare så hyggeligt

    SvarSlet
  3. Alle siger det samme: Hyggelig week-end, så jeg tror dig. Lækre indkøb du har fået gjort.

    Kh. Lis

    SvarSlet