mandag den 28. maj 2012

Så gav det luft...

Sidste uge blev brugt på at tømme et værelse, tage tapet af og tapetsere. Siden drengene er flyttet hjemmefra har vi ikke fået gjort noget ved deres værelser. Mærkeligt nok sniger der sig alskins ting ind som skal gemmes / opmaganiseres. Jeg nåede det. Fredag aften ankom Maks, vores logerende fra Australien.
Tirsdag var jeg til samtale på sygehuset. 20 juni skal jeg opereres for min galdesten, hvis den ellers kan holde sig i ro indtil da. Pinsen er selvfølgelig tilbragt på camping, det pragtfulde vejr er nydt i fulde drag. Der er strikket på kauni sjal, billeder kommer når de bliver vasket. Søndag eftermiddag var vi til Johannes 1 års fødselsdag. Det er ikke til at forstå at et år allerede er gået.

                                                Johanne 1 år.
Jeg håber på en mere afslappende uge i denne. Jeg skal kun arbejde tre dage, fredag står den på tandlæge og forundersøgelse til operation. Håber i alle har haft en god pinse og nydt det gode vejr.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med den lille. Jeg krydser fingre for dit helbred.

    SvarSlet
  2. Tillykke med lille Johanne og held og lykke med din galdestensoperation. Godt at du nu slipper af med de forfærdelige anfald.

    SvarSlet
  3. Tillykke med Johannes 1. fødselsdag. Hun er da bare for lækker :)

    Jeg håber ikke der kommer flere anfald inden operationen, så du kan få nogle gode varme for-sommer dage.

    Kh. Lis

    SvarSlet