mandag den 12. marts 2012

Denne uges strik.

Sidste søndag fandt jeg et sjal frem som lige var påbegyndt. Garnet er købt på Fanø til strikkefestivalen. I denne weekend har vi været i sommerhus og selvfølgelig var strikkekurven med. I går blev sjalet færdig. Det er dejlig lunt, lige til at putte sig i når vi skal på camping til påske.   
Jeg skal have marts måneds strømper strikket færdige. Så er der en lille hue og en sparkedragt på bestilling. I går fik jeg lige en lille forsmag på hvad lørdagen bringer. Jeg så DK 4´ udsendelse om Christel Seyfarth. Der er stadig ledige pladser, vil du med? God dag.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flotte farver og et enkelt mønster du har fundet dig. Det skal nok blive godt at varme sig ved.

    Hvad er det for noget Christel Seyfart noget nog du henviser til ? Må ind og lurer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Ja det er blevet et dejligt sjal. Jeg tror faktisk Ellen har meldt sig til foredrag med Christel hos Ho Strik ;0)

    SvarSlet