lørdag den 15. oktober 2011

Personlig præg.


Nu kan jeg sætte mit personlige præg på mine håndarbejder. Posten er lige kommet med en kuvert herfra.
 Anders´ kommentar "de er da fede". Så mon ikke de er godkendt når unge mennesker siger sådan. Svøbet har fluks fået en på som det første.


 Nå, det går ikke at sidde her. Solskinnet afslører støv alle vegne. God lørdag.

PS. Mandag er vi nogle strikkepiger som skal mødes. Er der nogen som har lyst at gøre os selskab så send mig en besked. Vi mødes ved 17 tiden, strikker lidt, får lidt mad, strikker lidt mere og får en kop kaffe.

4 kommentarer:

  1. så sejt med navnebånd, jeg har også fået mine for ikke så længe siden.

    Det kongelige sjal ser rigtig hyggeligt ud på havestolen.

    Tror jeg må melde fra til jeres strikkeaften, for Kolding ligger jo ikke i Vestjylland.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Du er nu velkommen alligevel, hvis du har lyst. Der kommer en fra Horsens og en fra Hvide Sande, så vi dækker et stort område. God aften.

    SvarSlet
  3. Hejsa Ellen
    Nej hvor er det flot det kongelig svøb! Hun er også en lille prinsesse kan jeg love dig for....
    ØV jeg ikke kan være med på mandag, men du må hilse og I må have en rigtig hyggelig aften. Jeg vil gerne holde næste gang!
    KNUZ fra Mormor'en

    SvarSlet
  4. Ellen, tak for budet. Jeg lader det stå til næste gang I lave så fint et arrangement ? Vil jo også gerne igang med at mødes med andre piger med samme interesse som jeg.

    Kh. Lis

    SvarSlet